Ételek a még jobb testi élményekért

Vannak olyan ételek, olyan alapanyagok, melyek nagymértékben hozzájárulnak a nemi vágy kialakulásához, a potenciagondok enyhítéséhez. Amikor egy párkapcsolatban megjelennek a merevedési zavarok, a csökkent libidó, az mindig egy kényes téma a pár életében.

Sokan magukat hibáztatják azért, mert párjuknál kialakult a probléma, az érintett pedig sok-sok frusztrációt szenvedhet el, csökken az önbecsülése, csökken a teljesítménye.

Test és lélek

A problémák sokrétűek lehetnek, ha potencianövelésről beszélünk, mindenkinek elsősorban a hosszabb és erősebb erekció jut az eszébe, azonban ez az egész nem csak erről szól. A testiség mellett a lélekkel is foglalkozni kell, a libidó, a nemi vágy pedig bizonyos ételek rendszeres fogyasztásával fokozható.

A proactivemensmedical.com a legújabb statisztikákat idézve arra hívta fel a figyelmet, hogy a férfiak mintegy egyharmada tapasztal merevedési zavarokat, és míg számos gyógyszer segíthet ezen a problémán, sok olyan élelmiszer is van, ami elősegíti az erősebb, hosszabb erekciót.

A pénisz duzzadásában részt vevő folyamatok lelki és fizikai jellegűek, amikor megtörténik, akkor az elme és a test is változásokon megy keresztül. Mentális és érzékszervi stimuláció megy végbe, az agy üzeneteket küld a péniszben és a körülötte lévő idegeknek.

Javítják a vér áramlását

Vannak olyan élelmiszerek, melyek hozzájárulnak ahhoz, hogy javuljon a véráramlás, hisz nitrogén-oxidot tartalmaznak, valamint arginint. Nézzük is, hogy melyek ezek az élelmiszerek. Például a dinnye, vagy a spenót, illetve más zöldlevelűek, a kávé, az étcsokoládé is nagyon egészséges ebből a szempontból is. A lazac és a pisztácia is hasznos élelmiszerek, valamint a mandula, mogyoró és egyéb magvak is sokat számíthatnak.

Mind ahogy a narancs és az áfonya is egészségesek, és hozzájárulnak a potencianöveléshez. Végezetül pedig itt vannak a fűszeres, forró ételek, melyek esetében tanulmányok igazolták, hogy ha valaki sok fűszeres, forró ételt eszik, akkor magasabb lesz a tesztoszteronszintje.

Megosztás

Olvasd el többi írásainkat is