Follow Kőeccerű on Instagram

egészséges

sült hal

Kóbor Barbara, az egészséges francia blog írója, kifejezetten nekünk összeállított egy könnyen elkészíthető, egészséges, tavaszi menüt. Kaptunk hozzá grátisz bevásárlólistát és leírást is, hogyan készítsük el a három fogást a lehető leggyorsabban!

Kalóriaszegény krumplipüré

1. Helyettesítsd a krumpli negyedét más zöldségekkel! A répa például kevesebb, mint fele annyi kalóriát tartalmaz, mint a krumpli. Főzd meg őket sós vízben. A vizet lecsöpögtetve törd össze őket.

2. Adj hozzá vaj helyett tejszínt vagy joghurtot! A vaj kb 80%-ban tartalmaz zsírokat (és több,mont 700 kalória), míg a házi tejszín kb 40%-ban (és kb 345 kalória). A boltokban általában 10%-os és 20%-os tejszínt tudsz venni. A házi joghurt kb 3.5% zsírt tartalmaz (és kb. 60 kalóriát), a boltiak általában ennél kevesebbet.

Minőségi, anyabarát babakonyha

Amikor a baba örvendezve cuppogja be 4 (6, esetleg 8 hónaposan) az első alma püréjét, az anyák arcán felderül a mosoly. Azonban ez a mosoly, az nem az a mosoly. Persze, persze, örvendünk, hogy ízlik a gyermeknek a gyümölcs. De feldereng, hogy akkor talán hamarosan apa is tudja majd etetni helyettünk a babát, amíg mi elszökünk a kávézóba, fodrászhoz, soppingolni.

Január - a zab hónapja

A január a zab hónapja! Akinek még idegen a gondolat, hogy zabot egyen, annak mondjuk röviden: egészséges és nagyon jól lehet vele lakni! :)